martes, 13 de julio de 2010

PARÍS

No em puc queixar eh.... quins dies! Això no ha acabat perque ara ve París..! Una ciutat que sempre m'havia fet ilusió veure.

+ AMOR
  • Els edificis eren tots molt macos, així amb un toc antic super cuco >.<
  • Hi havia molta planta por ahi suelta
  • Els cartellets de les tendes eren molt bufons i detallats
  • Els cafes eren encantadors! *.*


- AMOR
  • Tot era excessivament brut
  • Tot era excessivament car
  • El Transport públic, a més de les anteriors, era vell i petit..FEIA POR!
  • Crec que els turistes no els hi molàven gaire als paisans...perquè a exepció de dos camarers tots van ser molt secs i antipàtics..debiem tenir mala sort xD
Un cop dit això...explicaré l'hotel i tal! L'hotel era caca i eren bordes...estava decorat tipus ikea barat i el cuartet de bany semblava com el que haviem vist en el vaixell xD

Vem estar veient els edifics més emblemàtics i algunes de les obres que haviem vist a història de l'Art, això últim ens va fer molta gràcia!

Aquí es pot veure:
La torre
   
El moulin rouge
  
Mont matre

  
Notredame

El Louvre



L'arc de Trionf

i...Versailles!! (el meu preferit)


 En aquests jardins van passar moltes coses xDDD
PEDETE!



En fi...són moltes més les fotos però em fa mlta mandra ;_;
Una cosa que no entenc es perquè alguna de les fotos em surt en vertical quan jo la he girat previament..
Està clar que temes d'informàtica no són lu meu u.u
I ara...a preparar l'altre entrada bjdill!













No hay comentarios:

Publicar un comentario