jueves, 15 de julio de 2010

CRISI ADAMIL!

AAARG;_;
Aquests dies estic meditant un possible canvi de motlle de l'Adam. Per explicar aquest personatge fem una mica d'història! El primer motlle que va aparèixer per a l'Adam va ser un Jullis de DIM....però degut a que semblaría un crio al costat de la Valerie el vaig descartar i vaig anar a per un de la mateixa família que la nena: el Jerome de Iplehouse. El Jerome es un motlle que trobo molt bonic i tal....pero ja està. A més hi havia una cosa que no m'acavava de cuadrar....el Jerome té cara de bon nen! L'Adam que jo tenia pensat té mala llet i es un repelent!! 
Paralelament a l'avistament primer del Jullis vaig clitxar l'Alpon.... un altre happy el qual tothom considera lletg però que a mí em torna boja! Te cara de patitooo! A més, a la fotografia que surt amb la peluca negra el vaig veure com l'Adam! Ara realment puc dir que he trobat un adam!
Després de contactar amb la dealer d'aquí (que em va dir que em costaria uns 300), vaig parlar amb DIM per veure si la perruca que du oficial es podia vendre per separat i m'ha dit que no. Això si, m'ha dit que cuan el compri, si escric  que el tio que m'ha contestat m'ha donat el consentiment, em posaran la perruca negra!!!! WIIIIII 
Total...que segurament vindrà cap a casa! A veure si abans d'acabar l'any (diners del santi tal i tal) puc aconseguirlo! Em fa moltíssima ilusió!

Foto del Jerome (guaperas)


Foto de l'Alpon (el patito *.*) amb la perruca
Cal dir que el maqui serà més masculí!


I l'altre que vindrà a casa a l'acabar l'estiu és la DANDELION! (una Pan msdoll) que compartirem el meu estimat home i jo.

Els seus ulls seràn així:
o així


La seva perruca aquesta en el to més clar (casi blanc)

vestirà steampunk!


YEAH! pues me voy!

No hay comentarios:

Publicar un comentario