miércoles, 14 de julio de 2010

ANEM A MALLORCA!

  

Portava molt de temps sense escriure i es que la mandra i la marxa que portem aquests dies es brutal.

He estat dues setmanes gairebé sense posar els peus a Barcelona! La raó d'això són els viatges que vem fer amb l'escola : el de mallorca i el de París!
El de Mallorca era el de final de curs i vem passar moments molt divertits. La zona on estàvem de l'Arenal era molt lletja ppero això no va impedir que ens ho passessim genial.
Jo estava molt nerviosa pel viatge en vaixell...a mi això d'anar mar endins no m'agrada gens =..= Però passada la proba vaig donar-me'n que no era tan greu com em pensaba!

ALLAU DE FOTOOOOS!


Amb aquests carrets ens ho vem passar genial fent una excursió per tot el passeig marítim...i a sobre vem cremar calories xDDDDD


A la platja la majoria s'intentaven posar morenos exposant-se al sol.... i d'altres simplement els hi agradava exposarse a les mirades de la gent (el club del topless xD )


Teniem un matalass que li vem regalar a la nat pel seu cumple que ens va ajudar a surcar els mars de GRAN profunditat!

I també vem celebrar Sant Joan com marca la tradició mallorquina...vestits de blanc i entrant a l'aigua! No se si va ser una nit màgica o què però més d'un debia patir algun tipus d'a¨·lucinació.... *jus jus*

També teniem una piscina! Potser el millor de l'hotel!


I el dijous vem anar a palma....però no tinc les fotos perque les vaig fer amb la targeta de la camino u.u


Apa...me'n vaig a escriure la minicrònica de París!
Espero que us hagi agradat

No hay comentarios:

Publicar un comentario