martes, 12 de mayo de 2009

Noves adquisicions!


Dons bé! Dissabte passat varem fer una escapada improvitzada a la tenda de roba HUMANA dels voltants d'urquinaona amb la K I B A i la Ayumi. Les adquisicions per arreglar van ser un parell.
  • Una d'elles una samarreta de lleopard de vellut que es la de la foto
  • l'altre una negre que rconvertire en xaleco amb pelusa per dalt.

Evidentment la de lleopard serà pel mes estimat home que li quedarà molt sexy! ja penjaré fotos!

Visca les horterades!




L'altre cosa...és que he trobat un dels meus antics tamagochi! *.* quina ilusió! és un dels que tenien infrarojos! l'altre, que era més modern no l'he trobat però ja ho faré! el deu tenir al meva germana, com sempre. Ara he de aconseguir un tornavis i una pila perque s'ha acabat la bateria.


Encara me'n recordo del dia que me'l vaig comprar. Em feia tanta vergonya (jo ja tenia certa edat ) que el primer que li vaig dir a la dependenta va ser.... "emboliquime'l PER REGAL. xD

He decidit penjar-lo al meu clauer per dur-lo sempre a sobre! TORNA LA FEBRE DEL TAMAGOCHII!!! *.*

1 comentario:

  1. haha Carol cariño com mola el teu blog!*__*
    s'apropa el 30!*__*

    ResponderEliminar