domingo, 10 de mayo de 2009

:D

Porto noves noticies! :D



la primera es que divendres per fi, al cap de nosecuans mesos gafes, i de cases derrumbades va arribar a casa la mitsuki (be, aixo tampoc, va arribar a correus) el meu vestidet de sailor. Divendres l'estrenare per la meva coseta >.<
es aquest!:D oh si , es el model de bodiline rèplica del de metamorphose.
Per altre banda ja he demanat les tea party negres. Perque les veieu són aquest model pero en negre. No he trobat fotos més decents. u.u Són d'un pedido conjunto del LiW i gràcies a la Mitsuki. Mitsuki is love!*.*


Les que jo volia al principi per aixo eren aquestes, pero les van deixar de fer. Però les tea party son mol mones tambe!


I finalment aquest és le vestit que espero aconseguir cap a finals de juny. És un modelet preciós de Baby que la Sara em vendra!. Moltes gràcies Sara! :D m'has fet molt contenta *.*


i espero qeu mica en mica poguem anar millorant i ampliant l'armari. Pel moment, despres d'estalviar pel vestit estalviaré per a Dollfie i començaré a fer-me el vestit de shiro :D


això és tot fins ara! :D



H A Z E L

1 comentario:

  1. pasaba per blogs y he nat a parar al teu... espero que no t'importi que comenti ~
    M'agrada moltísim el vestit negre Baby... pff *_*
    y l'altre que portes et queda genial :)

    Ah! M'encanta com dibuixes! (L)
    un petó :3

    ResponderEliminar