sábado, 10 de abril de 2010

ELEMENTS

Mirant dibuixos de quan era petita sempre em trobo amb el mateix: milers de dibuixos sobre deus de l'aigua, criatures alades, mags amb poders de tot tipus, personatges amb una vida normal pero capaços de controlar el foc i no podria acabar mai. En definitiva, tot de personatges al voltant dels elements. No importa que siguin els quatre bàsics (aire, foc, terra, aigua) o que n'hagin inventat més (llamp, foscor, neu, pedra, plantes ...), el cas es en la majoria de persones que han dibuixat algun cop o altre en la seva vida, solen haver creat algún personatge d'aquests. Què tindran? Per cert, quin és el vostre element preferit? El meu és l'aire. Encara que la terra m'agrada força per temes de plantes i tal. xD

Jo, per exemple, estava bastant obsessionada, cada any en feia noves versions (o això és el que m'ha semblat després d'examinar les 9 carpetes que corren per casa xD). El cas és que em vaig adonar que desde fa 3 anys no tenia cap recull dels elements (versions actualitzades vamos )! o.o I claro...aquest estiu vaig voler reempendre aquest tema.

En auquesta versió estan incluits més poders muajajaj xDD Inclús (quina paraula més rara xD) em va venir de gust dibuixar la música! Que ja em diràs tu que té de natural! . Simplement em venia de gust. En fi..no em faig esperar més i els poso i els comento:

GENERAL: vaig agafar la idea que fossin representats per dones per els següents motius:
- se'm donen millor que els homes
- sempre els he representat així (exepte ocasions comptades)
- trobo que queden millor. Punto pelota xD

Una altre cosa que no es veu reflexada es la vestimenta. En general brilla por su ausencia perquè penso que no hi ha cosa més natural que anar nu. De totes formes la majoria porten algún element que les tapa. Ja es coementara en cada cas si això.

AIGUA TERRA I PLANTES



Aigua és una espècie de Sirena però amb una cua que recorda més a una serp marina. Encara que ha se sap...com són ben poderosos poden canviar de forma quan vulguin.

Terra em recorda a una cavernícola. Més que res perque representa l'Element amb més connotacions primitives. Quan dic Terra em refereixo a roca, sorra coses així, sense incluir les plantes que epr això ja està la següent! No tinc clar com vestirà però ja asseguro que no serà amb pells xD Una cosa és qeu sigui típica, l'altre qeu ho sigui massa xD

La de les plantes no acabo de trobar-li un nom que la designi bé. Plantes, vegetació? ni idea. És com un una nena que du una mena de vestidet per tapar-li les vergonyes encara qeu li queda un pit fora. És una nena així que no es gens escandalós. Ja el posaré que aquesta la tinc acabada.

FOC AIRE i NEU


Foc és un ésser temperamental i du el cabell en un gran recollit d'on van sortint espurnes xD No tinc decidida la roba. Es nota que és l'element que menys m'agrada!

Aire du el cabell molt rebel i decorat amb plomes. La vestimenta no la tinc del tot clara tampoc. Estic pensant el tema de les ales...no sé com seran.

Neu du un maquillatge inspirat en el de les geishas (encara qeu aquí no es veu el color) i un tall de cabell extremat. Du un vestit llarg amb una caputxa i les mànigues tipus kimono.


MÚSICA FOSCOR I LLUM

Aquestes són les problemàtiques. Les que no tenen apenes relació amb les anteriors però que volia posar.

Música anirà com si fos una musa grega. Poc més sé d'ella.
Foscor serà absolutament negre i serà la mateixa que llum. Formaran part del mateix ser.
Llum és de tots els colors igual qeu la llum, que es descompon en 7. No en sé gaire d'elles.



I això és tot. Em feia gràcia comentar el tema.

No hay comentarios:

Publicar un comentario