domingo, 24 de enero de 2010

VISCA!


Avui vinc amb una renovació d'imatge (ultimament sembla que només actualitzi per ensenyar com renovo el blog xD).
Bé, el cas es que porto novetats. He encarregat una disfressa per la festa de la Sus, és un kigurumi de gallina!
Concretament aquest!

Oi que és adorable?? Suposo que me'l posaré amb les creepers del meu estimat home i mitjonets a ratlles xD i cuetes*.* Triunfarem perquè serà una disfressa de grup (jis jis).
Per altre banda hem acabat de fer els simulares..i això treu un gran pès de sobre. La bona notícia és que mitjanament no m'han ana malament...però la dolenta és que de filo....tinc un 3,25! Encara no me'n sé a venir. Vaig sortir de l'exàmen pensant que m'havia anat fenomenal! ;__; Dibuix artístic un 7 o un 6 no recordo bé... pro pel que és encara està força bé. Disseny un 8,25 i història de l'art un 7. Caste un 6 i Anglès un altre 7. A veure Català....quina por.
Aquest mes encarregaré la nina! Quines ganetes ja....i cada cop s'acosta més el meu aniversari i també el NOSTRE <3!


Temporada de treball!Som-hi! a esforçar-se!



No hay comentarios:

Publicar un comentario