jueves, 5 de noviembre de 2009

CONTINUEM MALATS, BARBIE I MÉS ART

Això d'estar malat és una cacona (jijijiji) dit finament. A més pensaba que ja que estava malalta podria estar una estoneta a l'ordinador pintant o algo..però es que no aguanto més de 20 minuts perquè els ulls em fan molt mal i em piquen. O sigui que a vera si em dono pressa en acabar aquesta entrada >.<

Ahir va ser el meu sant i ma mare em va portar un detall que em va fer molta il·lusió: uns clavells blancs! sobretot em va encantar perquè pensava que no senrecordaria que eren les meves flors preferides. Però que fa la molt tonta de mi? dons de l'emoció i tal (ja veus..qui s'emociona amb unes flors) agafo el millor gerro que tinc i hi poso els clavells dins....i l'aigua? xD Dons no vaig posar-hi aigua i tota la nit sense aigüeta pobrissons;____;. El primer que he fet quan m'he donat conta ha sigut posar-n'hi. UF! a més el Mindu té una obsessió per veure-se-la! i mira que ja té aigüeta fresca al seu "cuencu" xDD.



Els clavells
(aprofito per ensenyar la meva tauleta relativament nova )

Ara canviem de tema. Xafardejant i tal he descobert que han obert una tenda de Barbie a Barcelona, la primera de Europa *.* He d'anar-hi pero jaaa!!! *.* Algú m'acompanya?  Amb la passió que hi tinc! XD sinó fos perquè la meitat estan destrossades tinc al voltant d'unes 40. De petita m'encantaben totes les nines (i ara també xD). I bé, mirant i mirant en webs he vist una de les meves Barbies ideals *.* mireu mireu! No sé ni com es diu...si algú ho sap m'ho podria dir?
 

Oi que és preciosa?

Ara us ensenyaré el que fa Història de l'Art *.*
Fa que ja sigui buscant informació per treballs, per examens o simplement per curiositat trobis obres d'art precioses. O almenys per a tu.
Jo recentment h trobat aquesta que em té bojament enamorada.
M'agrada sobretot la llum que li dona una textura com satinada, no em sé explicar >.< i la mrada d'ella que et fa sentir dins del cuadre, com si et mires a tu. I si ens està pintant? *.*

Young Woman Drawing (1801)
Marie-Denise Villers

En Fi! us deixo fins la pròxima! que serà d'aquí poc!

No hay comentarios:

Publicar un comentario